Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Came undone

http://www.youtube.com/watch?v=rvf1DMDTosk

Δεκέμβριος '10

Βρισκόμουν μέσα σε μια επικίνδυνη αγκαλιά.  Ξαφνικά δύο δυνατά χέρια με έπιασαν και με τράνταξαν τόσο δυνατά, που ένιωσα κάτι μέσα μου να σπάει. Ένιωσα μια καυτή ανάσα στο λαιμό μου. Ψίθυροι στο αυτί μου. Προσπάθησα να τραβηχτώ, δεν το άντεχα. Στην αρχή νόμιζα ότι τα μέλη μου είχαν παραλύσει, αλλά με κρατούσε τόσο σφιχτά, που δεν με άφηνε να φύγω. Ρίγη διαπέρασαν το κορμί μου. Έκλεισα σφιχτά τα μάτια μου. Άφησα τις άλλες μου αισθήσεις να με καθοδηγήσουν....αυτό το μεθυστικό άρωμα...επιδρούσε σαν το πιο σκληρό ναρκωτικό στον οργανισμό μου. Νύχια χάραξαν το δέρμα μου..Άκουγα τους χτύπους της καρδιάς του. Μιας καρδιάς αδάμαστης. Μόνο ενα τελευταίο φιλί σκέφτηκα....μετά "Φεύγω".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου